Integrare PBX cloud cu Zoho CRM

Inside Telecom anunta integrarea PBX cloud cu Zoho CRM

Zoho CRM face parte din suita de aplicatii Zoho One si inglobeaza un total de peste 150.000 de companii active in peste 180 de tari Ce este un CRM ?

Customer Relationship Management este o tehnologie pentru gestionarea tuturor relațiilor și interacțiunilor companiei dvs. cu clienții și potențialii clienți. Scopul este simplu: îmbunătățiți relațiile de afaceri pentru a vă dezvolta afacerea. Un sistem CRM ajută companiile să rămână conectate la clienți, să eficientizeze procesele și să îmbunătățească profitabilitatea.

Când oamenii vorbesc despre CRM, se referă de obicei la un sistem CRM, un instrument care ajută la gestionarea contactelor, gestionarea vânzărilor, productivitatea agenților și multe altele. Instrumentele CRM pot fi folosite acum pentru a gestiona relațiile cu clienții pe parcursul întregului ciclu de activitate al clienților, acoperind marketingul, vânzările, comerțul digital și interacțiunile cu serviciile pentru clienți.

O soluție CRM vă ajută să vă concentrați asupra relațiilor organizației dvs. cu persoane individuale – inclusiv clienți, utilizatori ai serviciilor, colegi sau furnizori – pe tot parcursul ciclului de activitate împreună cu aceștia, inclusiv găsirea de noi clienți, câștigarea afacerii și furnizarea de asistență și servicii suplimentare pe tot parcursul relației.

Pentru alte detalii va rugam sa accesati : https://www.zoho.com/crm/

Call Now Button