Integrare PBX cloud cu Zoho Desk

Inside Telecom anunta integrarea PBX cloud cu Zoho Desk

Zoho Desk este aplicatia de suport pentru clienti care face parte din suita de aplicatii Zoho One Ce este un sistem de ticketing?

Un sistem de ticketing este un software care vă ajută să eficientizați tickete de deranjamente si asistență pentru clienți. Software-ul de ticketing oferă solutiile pentru a rezolva problemele și vă permite, de asemenea, să acordați prioritate, să urmăriți și să automatizați sarcinile de asistență de rutină.

Principalele caracteristici ale lui Zoho Desk :

  • Colecteaza ticketele de deranjament prin intermediul diferitelor canale de comunicare , le aranjeaza intr-o singura interfata pentru ca agentii sa fie organizati si sa raspunda rapid la ele.

Canalele dispoibile sunt :email , Social Media ( Facebook, Instagram, Twiter), Live Chat, Telefonic , Web form – formular de contact pe site

  • Asigneaza ticketele automat in functie de departamente sau pregatirea agentilor
  • Aplica SLA ( Service Level Agreement) in funtie de ticket sau companie

Pentru alte detalii accesati : https://www.zoho.com/desk/

Call Now Button