Protocoale SIP securizate: UDP vs. TCP vs. TLS

Session Initiated Protocol (SIP) este esențial pentru comunicațiile moderne în cloud. Dar conexiunile SIP sunt IP-based, făcându-le vulnerabile la atacuri. Cum funcționează semnalizarea SIP, care este cel mai bun protocol pentru trunchiuri-interioare SIP securizate și cum vă protejați rețeaua de atacurile cibernetice? UDP, TCP și TLS: bun, mai bun și cel mai bunApelurile dumneavoastră SIP […]

De ce sa folosesc un soft de preluare a solicitarilor clientilor ?

Softurile pentru preluarea solicitarilor clientilor , fie ca sunt de vanzari , suport tehnic , rezervari etc imbunatatesc calitatea serviciilor oferite de catre agentii dumneavoastra prin finalizarea mult mai rapida a solicitarilor clientilor. Acestea ar trebui folosite cat mai des posibil . De ce ? Pentru ca iti ofera rapiditate si o situatie clara a […]

Monitorizare CallCenter – Ghid de bune practici

Solutiile de CallCenter sunt critice pentru operatiunile companiilor, fie ca sunt de vanzari sau de suport tehnic. Managementul si monitorizarea lor corecta sunt foarte importante pentru o functionare fara probleme si pentru a creste satisfactia clientilor. Suna bine!! Dar oare e usor de facut? Vom discuta mai jos de un ghid de bune practici pentru […]

Integrare PBX cloud cu Zoho CRM

Inside Telecom anunta integrarea PBX cloud cu Zoho CRM Zoho CRM face parte din suita de aplicatii Zoho One si inglobeaza un total de peste 150.000 de companii active in peste 180 de tari Ce este un CRM ? Customer Relationship Management este o tehnologie pentru gestionarea tuturor relațiilor și interacțiunilor companiei dvs. cu clienții […]

Integrare PBX cloud cu Medsoft

Inside Telecom anunta integrarea PBX cloud cu Medsoft Ce este un Medsoft ? Medsoft este aplicatia ideala pentru managementul complet al activitatilor medicale si ofera solutii complete pentru cabinete medicale , cabinete stomatologice , clinici etc. MedSoft este softul de gestiune ideal pentru clinicile medicale, o unealtă de ultimă generaţie la îndemâna întregului personal. Un […]

Integrare PBX cloud cu Zoho Desk

Inside Telecom anunta integrarea PBX cloud cu Zoho Desk Zoho Desk este aplicatia de suport pentru clienti care face parte din suita de aplicatii Zoho One Ce este un sistem de ticketing? Un sistem de ticketing este un software care vă ajută să eficientizați tickete de deranjamente si asistență pentru clienți. Software-ul de ticketing oferă […]

Feedback IVR

Inside Telecom anunta introducerea facilitatii de Feedback Intercative Voice Response ( IVR) Ce este Feedback IVR sau sondajele IVR  ? Sondajele IVR sunt un sondaj automat de feedback al clienților care le permite clienților să utilizeze tastele de apelare pe telefoanele lor pentru a introduce răspunsuri la întrebările din sondaj. Cum folosesc companiile sondajele IVR […]

Call Now Button