De ce sa folosesc un soft de preluare a solicitarilor clientilor ?

Softurile pentru preluarea solicitarilor clientilor , fie ca sunt de vanzari , suport tehnic , rezervari etc imbunatatesc calitatea serviciilor oferite de catre agentii dumneavoastra prin finalizarea mult mai rapida a solicitarilor clientilor.

Acestea ar trebui folosite cat mai des posibil . De ce ?

Pentru ca iti ofera rapiditate si o situatie clara a solicitarilor clientilor.

Competitia nu doarme niciodata si trebuie sa ai grija de clienti existenti.

Stiati ca 1/3 dintre clienti au recunoscut ca o solicitare tratata cu indiferenta sau intarziere de departamentul de suport sau vanzari i-au facut sa schimbe compania cu care lucrau ?

Este un lucru cert si demonstrat ca suportul tehnic sau de vanzari are un impact mare in colaborarea cu clientii si in dezvoltarea unui brand puternic in piata.

Timp salvat si raspunsuri rapide

Oamenii sunt nerabdatori prin natura lor, de aceea aceste softuri fac tot posibilul ca lucrurile sa se miste rapid.

Stiati ca 88% dintre clienti au nevoie de 1 ora sa raspunda la un email si 30% dintre ei se asteapta la un raspuns in 15 minute sau mai putin ?

Multe callcentere ofera un profil al clientului cand acesta suna , care face pop-up pe calculatorul agentului si care poate sa arate istoricul deranjamentului , al vanzarilor , comenzilor etc.

Datorita acestor facilitati agentul nu va mai trebui sa caute aceste informatii despre client in timpul conversatiei  , le va avea direct pe ecranul calculatorului innainte sa raspunda la telefon , ceea ce va scurta cu mult durata conversatiei.

Suport 24/7

24/7 suport pentru clienti poate fi o sarcina foarte grea , atat ca si logistica cat si ca personal.

Ce ziceti de self-service ? Pare ciudat ; daca luam in considerare ca acel client a accesat suportul pentru a fi ajutat . Dar.. softurile de preluare a solicitarilor clientilor pot oferi ajutor aproape ca si un agent !

Trebuie doar sa ai FAQ sau Knowledge Base bine pus la punct , in care clientul poate cauta si daca nu gaseste raspuns la problema lui poate reveni cu un telefon sau un email.

Daca sunteti fani ai unui Chat Bot , acesta poate de asemenea garanta un raspuns 24/7.

Dar daca doriti un Chat Box care sa faca o treaba cu adevarat buna , acesta trebuie programat. Pentru multa lume acest lucru poate fi dificil de realizat.

Pastrarea informatiei despre clienti intr-un singur loc

Daca ar fi sa alegem cel mai enervant lucru pentru clienti , acesta este sa-i punem in asteptare , pana cautam informatille despre ei sau sa-i transferam la un alt agent.

O vedere de ansamblu asupra informatiilor despre client , intr-un singur loc, nu numai numele si ultima comanda ci si toate comunicarile , notificarile si reclamatile lui este foarte importanta.

Solutia este integrarea cu un CRM . Aceasta integrare va oferi o situatie exacta a clientului si ajuta foarte mult in cazul schimbarii personalului sau absentei unui agent.

Oricine are acces la informatiile clientului cu un singur click , iar clientul nu trebuie sa astepte un raspuns pana se intoarce agentul din vacanta.

Cum ajungem sa avem o solutie de acest gen ?

Solutia noastra de centrala telefonica se poate integra cu orice soft de preluarea solicitarilor clientilor , CRM sau ERP  , multumita API-urilor de integrare.

Urmatorul pas este al tau !

Alegerea corecta a unui soft de preluare a solicitarilor clientilor , fie ca sunt de vanzari sau suport tehnic si care te vor ajuta sa cresti eficienta si productivitatea agentilor este urmatorul pas pe care trebuie sa-l faci.

Majoritatea dintre ele ofera planuri gratuite , trial , demo .

Deci ce te poate opri sa-ti imbunatatesti relatia cu clientii ?

Call Now Button