Provocari si solutii pentru manageri si personal atunci cand lucreaza de la distanta

COVID-19, noul coronavirus din 2020, afecteaza aproape fiecare tara si aproape fiecare industrie. Indiferent daca compania dvs. are cei mai multi angajati care lucreaza acasa, sau fiecare angajat care lucreaza la distanta, trebuie sa stiti cum sa va gestionati personalul in timpul carantinei.

Carantina este o provocare pentru fiecare persoana blocata acasa si care lucreaza de la distanta. Nimeni nu este imun la stresul de izolare si distantare sociala, ceea ce inseamna ca puteti incepe sa observati ca personalul dvs. pierde motivatia si indeplineste obiectivele mai lent decat de obicei. Puteti incepe sa le combateti anxietatile, stresul si lipsa de motivatie cand va conectati zilnic cu fiecare membru al echipei. Asigurati-va ca le multumiti pentru eforturile lor continue in aceste perioade de grea incercare. Puteti utiliza o mesagerie text ca Zoho Cliq sau o conferinta video precum Zoho Meeting pentru a contacta fiecare angajat zilnic si pentru a-i face sa se simta apreciati.

Cand apar probleme intre dvs. si un membru al personalului sau intre doi angajati, asigurati-va ca persoanele implicate au sansa de a-si transmite nemultumirile in timpul unei conferinte video in loc de un mesagerie text. Mesajele text lipsesc contextul, tonul vocii si comunicarea non-verbala. Angajatii dvs. ar putea deveni confuzi, frustrati sau suparati de un mesaj text. Incercati sa utilizati o conferinta video pentru a comunica toate informatiile importante.

Lucrul de la distanta este necesar chiar acum. Nimeni nu stie sigur cand COVID-19 va atinge maximul si va incepe sa se micsoreze, permitand personalului tau sa se intoarca la birou. Asigurati-va ca va conectati cu echipa dvs. pentru a afla cum se descurca cu volumul de munca si stresul lor. Aminteste-le angajatilor ca aceasta este o situatie temporara.

Call Now Button